+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Pytloun Design Self Check-in Hotel Bewertungen

Hotelbewertung

88%
Sehr gut

von 132 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    91%
  • Sauberkeit

    92%
  • Ausstattung

    87%
  • Komfort

    85%
  • Preis-Leistungverhältnis

    85%
Bewertungen anzeigen von:
  • andere Gruppe
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Anonym

Einzelreisender, 20.10.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
30 %
  • Cena vysoká za to, že na pokoji teče studená voda? Pokoj studený , nedal se vytopit? Tak vás už nikdy...recenzi jsem předala dale

Persönlich
0
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
6
Komfort
2
Wert/Geld
2

Patrik Massáro

Junges Paar, 18.6.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
44 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
2
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
4
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 1.1.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
44 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
4
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
4

Dana

Familie mit älteren Kindern, 21.8.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
52 %
  • klidná část Liberce, bezproblémový příjezd a parkování

  • i když je hotel nekuřácký, je u jeho vstupu zbudována kuřárna, smradlavý dým který produkují kuřáci se tím pádem dostává do celého hotelu, zejména okny při větrání v horkých dnech

Persönlich
6
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
4
Komfort
4
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 20.7.2018

Čeština

  • Gesamtbewertung
52 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
8
Komfort
2
Wert/Geld
4

Anonym

Einzelreisender, 17.11.2016

Česká republika

  • Gesamtbewertung
52 %
  • Nic

  • Nefungovala elektřina v koupelně a osvětlení v pokoji ze 75%.Nefunkční elektronické zatahování závěsů-chyběl ovladač.Na pokoji vůbec nebyl hotelový telefon,avizovaný s možnými mezinárodními hovory zdarma. Nefunkční LED podsvícení.Při napouštění vany tekla ze studené horká a naopak. Nefunkční tresor.Avizovaný tablet nebyl k dispozici(nepetřebovali jsme ho,ale proč je uveden na stránkách hotelu?) Závada na elektřině nebyla ani po dvou urgencích odstraněna.

Persönlich
10
Dienstleistungen
2
Sauberkeit
6
Komfort
2
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 29.8.2021

Čeština

  • Gesamtbewertung
55 %
  • Původně jsme měli být ubytováni v jiném hotelu, ale den před příjezdem nám bylo SMS zprávou zděleno že náš pobyt byl z technických důvodů přesměrování na tento hotel. Perličková vana strašně hlučná a výkon nic moc. Za tu cenu se nám pobyt moc nelíbil.

Persönlich
0
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
4

Alena

Familie mit kleinen Kindern, 3.8.2014

Čeština

  • Gesamtbewertung
58 %
  • - ochotný personál

  • - v pokoji byla cítit kanalizace - nedostatečný prostor k parkování - v pokoji s vanou netekla pořádně voda díky velmi slabému tlaku, takže vanu nebylo možné napustit. Když se sprchoval někdo jiný v jiném pokoji nebylo možné se ani osprchovat. - u snídaně jsme museli neustále prosit o doplnění bufetu, zelenina nebyla čerstvá

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
2
Wert/Geld
3

Patricie Healey

Junges Paar, 16.3.2012

Česká republika

  • Gesamtbewertung
58 %
  • Krásný designový hotel, velmi vkusně zařízený pokoj. Stylova restaurace.

  • Luxusní pokoj ve 3.p bez výtahu a telefonu, nepohodlna postel. Velmi slabé hodnocení personalu, zejmena u snídaně, v 8.h nebyla doplněná káva, vajíčka byla pouze se slaninou, vstřícnost zaměstnancu nulová... Personál by měl projít kurzem komunikace se zakaznikem! Mela jsem být upororněna na pokutu pri kourení na pokoji. O nicem jsem informovana nebyla a pokuta mi byla rovnou nauctovana. Tentokrat jsem byla docela zklamaná.

Persönlich
4
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
7
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 27.10.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
60 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
4
Wert/Geld
4

Milan

Älteres Paar, 13.6.2022

Německo

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Zadny osobni kontakt. Byl jsem zde pred "pandemii" kdy tu bylo na recepci zastoupeni, v porovnani se situaci dnes jsou to dva svety. Na pokoji c. 25 byla mimo provoz televize cele 2 dny a pomoc prisla diky pomoci obsluze u snidane. Prihlaseni: check in- check aut by mel byt srozumitelnejisi. jednodusi. Tento part povazuji za velmi nedosatcujici, kdyz jsem videl osobne zoufale volajici hosty o pomoc. Nedostal jsem rovnez dosud ucet o uhrazeni, coz povazuji pro hotel, ktery se chlubi 4 hvezdickami za nedostatecny. Definice ctyr hvezdicek? Pokoje se neuklizi a nestelou kazdy den? Odpady nevynaseji kazdy den?. Rad bych dostal odpoved. V minibaru jsem spotreboval napoj, ktery jsem v prilozenem doklade vyplnil a podepsal, ovsem nemel jsem moznost vyrovnani, nebot neprobehla registrace v hotelu. K teto situaci jsem napsal na Design hotel Pytloun separatni radky. Ne nejsem nespokojeny, hotel me jinak vyhovuje polohou, ktera je pro mne prioritni. Nedostatky jak pisi se daji najit. Doufam , ze pri me pristi navsteve budu prijemne prekvapeny. Dekuji za pozornost. Milan Vyhnak.

Persönlich
10
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Petr

Älteres Paar, 22.6.2018

Horšovský Týn Česká republika

  • Gesamtbewertung
64 %
  • Nefungující restaurace.

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 24.9.2022

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Strasne malo prostoru pro hosty na snidani. Jeste jsem nezazil v hotelu, abych cekal na misto k sezeni. Chtelo by dodelat sklepni prostory, at se misto ke snidani rozsiri..

Persönlich
8
Dienstleistungen
4
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
6

Nikolai Liapin

Einzelreisender, 19.2.2018

Русский

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Хороший персонал, отличный завтрак.

  • Не очень чисто в номерах, пыль в углах и на мебели.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
4
Komfort
6
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 26.11.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
68 %
  • Místo a klidová poloha

  • Nedostatečná kapacita snídaňové místnosti. Abych musel ráno čekat 20 min než se uvolní místo a navíc snídal bez svých obchodních partnerů, tak to se mi ještě nestalo a výrázně to ovlivnilo mé další případné návštěvy v tomto hotelu.

Persönlich
6
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 23.2.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Do hotelu jsme jeli hlavně kvůli restauraci, kde výborně vařili, po příjezdu jsme zjistili, že ta je zavřená. Tuto informaci jsem z Vašich stránek nevyčetla.

Persönlich
10
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Älteres Paar, 3.3.2019

Česká republika

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
6
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

Ivana Šibravová

Älteres Paar, 8.5.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
72 %
  • nefunkční vířivá vana, plavající zátky ve vaně pokoj 32 omlácené rohy na stěnách, myslím, že by se mělo i vymalovat

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
8
Komfort
6
Wert/Geld
6

Anonym

Einzelreisender, 1.4.2018

Česká republika

  • Gesamtbewertung
72 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
6
Komfort
6
Wert/Geld
8

Tomáš Míšek

Älteres Paar, 16.4.2017

Ústí nad Labem Česká republika

  • Gesamtbewertung
72 %
  • Menší Hotel na klidném místě , se spoustou míst k navštívení

  • V ceně nebyla snídaně a při dokoupení jsme zjistili že za dvě topinky a kávu jsme zaplatili 200kč na osobu , dost pracovně cestuji a navštěvuji hotely a ta cena je dost přemrštěná . To že není do druhého patra výtah by mě tolik nevadilo ale to že je slyšet vše z ostatních pokojů hlavně vrzání podlahy , které mě vzbudilo každý den už po šesté mě nepotěšilo . Jinak k čistotě či vybavenosti nemám námitek spokojenost a personál ochotný.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
4